احتراف الربح من الإنترنت
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
إذا كنت عضو فتفضل بالدخول
وإذا كنت ضيف فإننا ندعوك للإشتراك لأسرة المنتدي

احتراف الربح من الإنترنت

اذا كنت تريد ان تربح من الإنترنت بدون تعب أو تكاليف فهذا مكانك
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
soltan



المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 14/08/2010

مُساهمةموضوع: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الأحد أغسطس 15, 2010 10:34 pm

انا عايز يا جماعة اطرح مناقشة حول الربح من النت ده فعلا حقيقة و ايه ؟؟؟؟
انا بصراحة كده لسه قلقان بس مش عايز اتسرع في قراري
ارجو طرح اراء السادة الأعضاء بالمنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ziadopel
Admin
avatar

المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الخميس أغسطس 19, 2010 4:58 pm

اكيد حقيقي لكن محتاج صبر وزى مافيه شركات صادقه فيه شركات نصابه المهم
الاختيار المناسب لكن الموضوع حقيقي والا ماكانش انتشر بالشكل ده وبقي فيه منتديات خاصه بالربح
بالتوفيق ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ziadloveboy.yoo7.com
Admin
Admin


المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الخميس أغسطس 19, 2010 11:32 pm

أولاً السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
في البداية انا بقالي فترة طويلة ببحث في الموضوع ده يا جماعة و اتنصب عليا كتير و كان اخرهم شركة bux.to وشوف الصورة بنفسك

من يوم 29/7اللي فات و انا طالب الفلوس و مفيش فايدة مع ان الشركة دي كانت كويسة بس مش عارف ايه اللي حصلها

بس مش معني كده ان الكسب من الإنترنت كله نصب , طبعاً لأ

و كمان الإنترنت مش شركات الضغط علي الإعلانات و بس , برده لأ

فيه طرق تانية كتير تنقسم لشقين اساسيين
1 / طرق الربح لأصحاب المواقع
2 / طرق الربح لمستخدمي الإنترنت العاديين

والنوعين متاحين , وطبعا فيه تفاصيل كتيرة مش عايز اخوض فيها , بس انا بظبط مقالة فيها الحكاية دي بالتفصيل

لكن لو عايز تعرف تجربتي الشخصية انا كسبت كتير , وكمان اتنصب عليا كتير

بالظبط زي المثل اللي بيقول علشان الشوك اللي في الورد بحب الورد

وان شاء الله فيه تفاصيل كتيرة هدرجها فيه مقالة بإذن الله

بالتوفيق للجميع

وياريت يا جماعة محدش يبخل علينا بالمعلومة

اللي عنده جديد لا يتردد

وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://makaseb.alafdal.net
ziadopel
Admin
avatar

المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الجمعة أغسطس 20, 2010 4:30 am

شكرا يا ادمن انا مكنتش مرتاح للشركه دى
واحب ابلغ الاخوه الاعضاء ان فيه شركه ايضا انا مسجل عليها هاتبتدى تلعب بديلها واسم الشركه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
فيها شوية مشاكل واللى مسجل عليها هايعرف طبعا اولا مبقتش بتقدم اعلانات زى الاول ثانيا بتأخر المدفوعات لدرجة ان فيه ناس كتيره قوى لحد دلوقت مش اخدت ارباحها
وياريت اللى عنده معلومه عن الشركه يفيدنا اكتر
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ziadloveboy.yoo7.com
Admin
Admin


المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الجمعة أغسطس 20, 2010 3:29 pm

هشوفلك حكاية الشركة دي في اسرع وقت ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://makaseb.alafdal.net
soltan



المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 14/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الجمعة أغسطس 20, 2010 4:24 pm

طيب يا جماعة الخير لو عايز ادخل في شركات مضمونة اسجل في كام شركة و اسمائهم ايه ، وبعدين لو فيه حد من الأعضاء عايزني اسجل تحته مفيش مانع

لو سمحت يا ادمن رشحلي
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الجمعة أغسطس 20, 2010 4:31 pm

اخ سلطان ممكن تبدأ بالشركات الربحية الإعلانية ads بأربعة شركات بس ضروري تدخل كل يوم وتواظب

ممكن تشوف روابط الأخ زياد

أخ زياد ممكن تظهرله الروابط خاصتك

وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://makaseb.alafdal.net
ziadopel
Admin
avatar

المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الأحد أغسطس 22, 2010 10:26 am

مبدئيا كده شكرا يا ادمن على مجهودك ومساعداتك وانك بتقدم يد العون
عموما ده الرابط بتاعى على نيو بوكس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وده الموقع يا ادمن اللى قولتلك ان فيه شوية مشاكل بس متهيقلي الموضوع مطمأن شويه
لانه فيه منتدى خاص بالعرب يعنى مفيش مفر لو نصبو
وهايخسرو كتير وبشوف على الموقع ده اجانب بيسحبو مبالغ طائله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وده الرابط الخاص بي على موقع حولى هو موقع عربي لكن مضمون ولذيذ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ولسه جارى التسجيل لأنى بحاول التمهل في المسأله دى عشان مكونش ضحيه للشركات النصابه
وياريت يا ادمن تشرحلنا ازاى بيكون العمل على موقعclickersheaven مع شرحه بالصور لو هاتعبك معايه لانى مش عارف الاعلانات بتكون فين
وياريت يا ادمن تشرحلنا جميع طرق الربح من النت والطرق اللى بتتعامل عليها شخصيا حتى تعم الفائده وشكرا ادمن لمجهودك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ziadloveboy.yoo7.com
Admin
Admin


المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الأحد أغسطس 22, 2010 11:40 pm

ziadopel كتب:
مبدئيا كده شكرا يا ادمن على مجهودك ومساعداتك وانك بتقدم يد العون
عموما ده الرابط بتاعى على نيو بوكس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وده الموقع يا ادمن اللى قولتلك ان فيه شوية مشاكل بس متهيقلي الموضوع مطمأن شويه
لانه فيه منتدى خاص بالعرب يعنى مفيش مفر لو نصبو
وهايخسرو كتير وبشوف على الموقع ده اجانب بيسحبو مبالغ طائله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وده الرابط الخاص بي على موقع حولى هو موقع عربي لكن مضمون ولذيذ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ولسه جارى التسجيل لأنى بحاول التمهل في المسأله دى عشان مكونش ضحيه للشركات النصابه
وياريت يا ادمن تشرحلنا ازاى بيكون العمل على موقعclickersheaven مع شرحه بالصور لو هاتعبك معايه لانى مش عارف الاعلانات بتكون فين
وياريت يا ادمن تشرحلنا جميع طرق الربح من النت والطرق اللى بتتعامل عليها شخصيا حتى تعم الفائده وشكرا ادمن لمجهودك
أولا اذا كان معيارك في الحكم علي شركة ربحية بعينها انها نصابة من عدمة يتوقف علي بحثك عن المكتوب عنها في النت فخذ حذرك جدا , لأن المنشور علي النت يعبر عن اراء اصحابها فقط و غير مقنن نهائيا
فمنهم مثلا من يقول عن شركة نيو بكس انها نصابة وده طبعا كلام غير صحيح عن تجربة شخصية وفيمن اعلم انا في كل المرات اللي سحبت منها فلوس التحويل في ثواني معدودة وهذا لا يحدث مع غيرها من الشركات
طيب لما احب اعرف مصداقية شركة من عدمه اعمل ايه؟؟؟؟؟
طبعا مفيش سبيل قدامنا غير النت فالمفروض انك تحاول الحصول علي المعلومة من مصدر مأمون علي قد ما تقدر
فيه منتديات كثيرة منصفة و لا تسمح بتجاوزات زي القسم الخاص بأرباح النت في منتدي برامج نت
أنا بحاول مدخلش في تفاصيل قد ما بحاول ااصل معلومة تفيدك طالما انت اخترت الطريق ده
عموما انا هساعدك ان شاء الله
بس استمحيك عذرا ان رمضان الوقت فيه ضيق شوية والقت المخصص للنت شوية ااقل
لكني شغال متقلقش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://makaseb.alafdal.net
ziadopel
Admin
avatar

المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الثلاثاء أغسطس 24, 2010 5:17 pm

شكرا يا ادمن انا منتظر مواضيعك وكلامك المريح في المجال ده
وعندى ثقه في ربنا وفيك انى اقدر اعمل من المجال حاجه طول ما احنا مع بعض ايد واحده
لكن المهم يا ادمن اننا انشاء الله
نتواصل بقدر كبير بعد شهر رمضان
حتى تعم الافاده

بالتوفيق يا ادمن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ziadloveboy.yoo7.com
Admin
Admin


المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 08/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الثلاثاء أغسطس 24, 2010 5:28 pm

ziadopel كتب:
شكرا يا ادمن انا منتظر مواضيعك وكلامك المريح في المجال ده
وعندى ثقه في ربنا وفيك انى اقدر اعمل من المجال حاجه طول ما احنا مع بعض ايد واحده
لكن المهم يا ادمن اننا انشاء الله
نتواصل بقدر كبير بعد شهر رمضان
حتى تعم الافاده

بالتوفيق يا ادمن
ربنا يوفقنا جميعا بس انا قلت و لسه بقول انا عايز مجهود السادة الأعضاء نركز مجهودنا نسوق للمنتدي بتاعنا ده في ااقل وقت ممكن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://makaseb.alafdal.net
na3ima-usmh

avatar

المساهمات : 3
تاريخ التسجيل : 03/11/2011
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت   الجمعة نوفمبر 04, 2011 6:05 pm

سلام عليكم
الربح من نت موضوع لزم الوحد يقرا كثير عليه وحتي يخسر كي يتعلم صراحة انا جديدة في هد المجال لكن كل ما قرات عليه اكثر اقتنعت بانو حقيقة لانو كل شيء في نت عندو مقابل انا مثلا كنت احمل افلام وكثيرا ولان اعرف انو التحميل ايضا يكسب لانو عن طريق عنوان شخص هو عامل رابط كي يفيد ويستفيد صراحة حسيت نفسي مستغلة لكن عادي لزم نتعلم ونت بحر والنقاش يطول كثير في هد الموضوع المهم نستفاد كلنا و لاحظت انو خصوصا بي عالمنا العربي هد الموضوع مش معروف كثير لانو صعب يتصدق ربنا يوفقنا جميعا امين [right]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ibrahim khalifa



المساهمات : 3
تاريخ التسجيل : 15/09/2011

مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة والله وبركاتة    الجمعة نوفمبر 11, 2011 8:05 pm

فعلا يا جماعة الموضوع دة مظبوط وحقيقى وانا شغال فية بقالى 3 شهور بس المشكلة عندى فى الريفيرات لان الناس مش مصدقة بس والله الموضوع دة حقيقى
بس نحاول نركز مجهودنا على شركات معينة وان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دى شركة محترمة جدا وعندها مصداقية أنا فعلا كسبت منها أول دولار من الموضوع دة أول ما رصيدى وصل 1دولار حولتة وقالى المبلغ هايوصل فى خلال 7 أيام وفعلا بعد 4 التحويل وصلد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ودى كمان من الشركات المحترمة وكمان الحمد لله كسبت منها دولار بس دة كله من غير ريفيرات
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ودى شركة نيوبوكس طبعا غنية عن التعريف

بس كان ليا استفسار ممكن الأدمن يوضحلنا مميزات الشركات دى لا بيبقى فيها تأجير ريفيرات ومسابقات بس للأسف مش عارف أوصلها
Lixsense الشركة دى فعلا أنا اشتركت فيها ورصيدى وصل 1دولار بس للأسف مش عارف أحولة ازاى ولا أجر بيه ريفيرات ازاى وازاى أجيب اللينك بتاعى
وشكرا وعزرا لو كنت طولت عليكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نفاش جديد حول جدية الربح من الإنترنت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احتراف الربح من الإنترنت :: المنتديات العامة :: النقاش و الحوار الساخن-
انتقل الى: